Canta 520: Episoadele 3, 4, 5, 6 si 7

 Avand in vedere ca sunt sarbatorile de iarna, am incetat sa intru pe internet. Cu aceasta ocazie postez episoadele ce trebuia puse pe blog si-anume episodu' 3, 4, 5, 6 si 7. Citire placuta :)

Episodu' 3
Vladoo: Taraf TV?
T:...
ADN: :))
Vladoo: Dute-n pula mea..

T: Diii calut la Dorohoi
ADN: Un worms?
Vladoo: Au inima..

Episodu' 4
Vladoo: Ti-o cam da maro..
ADN: Ti se pare :))
T:  Huh..

Vladoo: Da' n-ai capota?
ADN: Am casca :>
Vladoo: Aaah, te crezi Stig..
T: alt+f4..

Episodu' 5
T: Mai incet ca-l treziti pe mos
ADN & Vladoo: ??
..
T: Dute-n pula mea..

Vladoo: Bag-o ma!!
T: Nu intra!!
ADN: In cap?
Episodu' 6
Fish:Ce fac baietii?
Vladoo: WTF?!
T: Hai, hai!! Pfoa..
ADN: shift+delete Heroes 3.5

Fish: Arata bine
Vladoo: Gusta..
Fish: Nu, stii, nu face bine si altele..
Vladoo: Ia si taci acolo!!
Fish: Sigur n-ai scapat sare?

Episodu' 7 + 2 bonusuri
Level: Eu mor de frig aici, schimbam.
Fish: Paturica?
Vladoo: Ce ma?
T: Cum ma?
ADN: Cereale?

WBz: [se joaca plm]
Vladoo: Ce naiba se aude?
Fish: Eh, populare de la WBS
ADN: Hai la hora n-o lasa!!
Level: Bun!! Ne vedem maine..
T: Si eu ascultam Irina Loghin cateodata..

Bonusurile:
La casti..
Vladoo: Deadmau5
ADN: DVJ Bazook
Fish: Daft Punk
WBz: Irina Loghin
Level: Dota
T: Taraf sa moara fata de la miezu' noptii ca nu o mai schimba!!

WBz: Cand termini, m-anunti..
Vladoo: Aha.. dute-n..
T: Sensibil..
ADN: Ma cam chinui da' na..

~ 0 comenteaza: ~

~ Trimiteți un comentariu ~

Comenteaza si tu! Nu fi marlan!!