1:02 am

Ok, e unu noaptea :)). Ce caut eu la ora asta pe internet? Nu stiu :)). Cert e ca m-am distrat la meciul Napoli-Steaua, castigat de macaronari normal, dupa o bere si-un pop-corn, ce arde acum? Stat pe laptop si-anume: Facebook, Winamp, Yahoo Messenger. Desi postasem un post despre site-urile de socializare, pot spune ca eu unul parca nu ma pot desprinde de facebook. Parca mi-a intrat in sange, nu stiu!! As vrea sa dorm, dar nu pot. Incerc cu tv-ul: taraf cu fata de la miezul noptii-intre noi fie vorba, mai mult rad :))-, tvr-cel mai plictisitor post noaptea si nici cu asta nu pot sa dorm :|-. Creca-mi pun niste muzica pe telefon si ascult la casti. Ceilalti colegi de apartament dorm. Numai 2 stau buhe si navigheaza pe internet, eu si colegu' de anu' 3 :|.
...
...
...
Pot sa zic ca intre timp descopar ca mai stiu limba franceza :))
...
...
Este si totodata ziua unei colege si n-am idei de un cadou :)). God, chiar asa ceva mi se intampla ?! WTF ?! Ori am baut prea putina bere, ori ma ia somnu'?
...
1:11 am
Ma uit prin lista si vad lume on-line cu statusuri gen: mda, prin pat, ascult fata sihastra, dorm, caca maka etc.
...
...
1:12 1:13 am: imi vine sa-mi trezesc colegul de an ce doarme ca un mic drac..
God, ii bag o manea la casti :))
...
...
...
1:14 1:15 am: I need something to get high!! Too much Robot chicken caughts bad dreams :|

~ 0 comenteaza: ~

~ Trimiteți un comentariu ~

Comenteaza si tu! Nu fi marlan!!