Despre site-urile de socializare..

"Facebook, cel mai activ, cel mai tare,  cel mai bun, cel mai cel" site de socializare cum ar zice unii, dupa parerea mea are nevoie de un crash report, o pauza pt a isi revenii utilizatorii acestui site. Sincer, mi-e mi-a ajuns de acest site, desi sunt jocurile de la Zynga cu care-mi omor timpu'. Chiar imi trebuie o pauza.
"Hi5, cel mai cocalaresc site de socializare" in care toti romanii* isi schimba numele in nick-name-uri, si tot felul de poze indecente si multe altele. Chiar mi-am anulat contul de Hi5 cand am vazut ca mai toti cocalarii il invadeaza, bineinteles si facebook-ul e invadat, deja devenea enervant.
Twitter. Sincer, acest site e ok, dar daca tot vrei socializare, iesi in societate si fa cunostinte cu persoane noi, imparte cu ele cunostintele tale si multe altele.
Conform site-ului digital.iqads.ro: Cateva dintre starurile cele mai populare in retelele sociale si-au sacrificat viata digitala, ceea ce inseamna ca nu vor mai posta update-uri pe platformele de retele sociale, inclusiv pe Twitter si pe Facebook, pana cand nu se strange suma vizata, 1 milion de dolari. magini cu “cadavrele” lor si cu portrete funerare au fost postate pe site-ul campaniei, buylife.org, si in print-uri. De asemenea, pe site si pe youtube.com, Alicia Keys a dezvaluit ultimul tweet si testamentul ei inainte de “moartea digitala”:

“Buna, sunt Alicia Keys, mai cunoscuta ca @aliciakeys pentru voi, si acesta este ultimul meu tweet si testament. Am decis sa imi sacrific viata digitala pentru a oferi viata reala milioanelor de oameni afectati de HIV/SIDA in Africa si India. Oricat de mult imi place sa vorbesc cu voi pe Twitter, stiti ca asa este, inima mea este devotata luptei impotriva SIDA. Pana in momentul in care sunt stransi suficienti bani pentru a rascumpara viata mea digitala: fara tweet-uri si postari pe Facebook pentru mine”, a afirmat Alicia Keys. “Va rog, rascumparati viata mea digitala si ati putea sa va grabiti si sa o faceti mai repede ? Pentru ca deja imi e dor de Twitter “, a completat Keys apelul catre prieteni si fani."


Mi se pare un gest foarte ingenios de a renunta la aceste site-uri de socializare pt ca tot stand in fata unui ecran, avand o tastatura si-un mouse, devii din ce in ce mai incapabil de a socializa cu persoanele fata-n fata, devii mai retras si totodata devii din ce in ce mai bolnav. In incheiere va recomand un clip din South Park:

~ 2 comenteaza: ~

nonameneed says:
at: marți, decembrie 21, 2010 3:02:00 p.m. spunea...

huge like !! :)))

Vlad says:
at: marți, decembrie 21, 2010 3:06:00 p.m. spunea...

Nu neaparat un huge like, dar cam asa e :)

~ Trimiteți un comentariu ~

Comenteaza si tu! Nu fi marlan!!